Monday, February 7, 2011

Thursday, September 2, 2010

Sunday, May 16, 2010

Gotong Royong di Jenaris





Ahad pagi
Mei 16 2010


Penduduk taman Jenaris memohon pelajar
pelajar KKHL bantu mereka
dalam membaiki padang bolasepak mereka


Untuk makluman kita juga yang antara kerap
menggunakan kemudahan ini

maka saya Pengarah KKHL kata elok sangat lah
kita yang baiki padang tu

Saya memang suka juga kerja-kerja macam ni, hehe.... pengalaman masa
kecil saya dahulu sebagai orang kampung biasa lah dengan cangkul ni

dan juga sabit penebas rumput dan pokok kecil

Juga menanm rumput di rumah sewa di Port Dickson dan Bangi

Seronok

Tiba-tiba ada assigment ni... dan saya mahukan generasi kini juga berkebolehan
kerja-kerja macam ni.. Betul tak ?

Manja sangat apa dapat ???

Untuk lelaki, saya rasa ini yang antaranya menjadikan
anda ..... macho

tengok mat salleh lah.... hal-hal kerja dengan minyak,
kerja panjat memanjat, debu, lembu jantan, ... terbuat tak ?

In the end , these activities will make you TOUGH....

Lets go ....


Tahniah kepada ramai pelajar

Saya nampak anda hebat juga...

terus kan... kalau saya tak termasukkan foto anda tu
jangan le kecik hati plak ye.....
Love you all...


Fauzi...pengarah KKHL.....


















































































































































































































































































































































































































































Thursday, September 3, 2009